CONTACTEER ONS

DIENSTENCHEQUES

Met uw dienstencheques kunt u zowel in ons filiaal in Berchem als in Schilde terecht. We aanvaarden zowel elektronische als papieren dienstencheques. Bij elektronische dienstencheques vragen we graag om uw gebruikersnummer aan ons door te geven. 

Hoe werken we?

U krijgt een gestandaardiseerde box met uw persoonlijke gegevens (naam, adres, scancode) waarvoor u een waarborg van 10 euro betaalt. Uw gewassen linnen en/of kledij kunt u vervolgens binnenbrengen in deze box. Uw box zal daarna gesorteerd worden en per stuk zal het aantal minuten strijk worden toegekend (de minuten worden vooraf vastgesteld per stuk, zie prijslijst voor meer informatie). 

Eén dienstencheque = 60 minuten strijkdienst

Uw linnen wordt gestreken en opnieuw in uw box gelegd. Hemden en kledij die op een kapstok horen, worden uiteraard opnieuw op een kapstok bezorgd die voorzien is van uw gegevens. Wanneer uw strijk klaar is, ontvangt u onmiddellijk een sms waarin het aantal te betalen dienstencheques vermeld wordt. 

De afrekening gebeurt bij de afhaling door middel van papieren of elektronische dienstencheques. Bij de afrekening ontvangt u een bon waarop het te betalen aantal dienstencheques en het saldo van het overige aantal minuten strijken vermeld staan. Bij het binnenbrengen van een volgende strijk worden deze resterende minuten in mindering gebracht. 

Bijvoorbeeld: u betaalt één dienstencheque en u heeft nog 10 minuten krediet. Indien u de volgende keer één hemd, één keukenhanddoek en één zakdoek binnen brengt (hemd: 7 minuten; keukenhanddoek: 2 minuten; zakdoek: 1 minuut), dan hoeft u niets te betalen. 

Contact

Voor meer informatie over onze wasserijdroogkuisstrijkdienst of poetsdienst kunt u steeds contact met ons opnemen via de contactpagina.

We beantwoorden uw vragen zo snel mogelijk en leggen graag de werking van onze filialen in Berchem en Schilde uit.

Ontdek onze prijzen